onsdag 4 maj 2011

"Ta ingen skit..."


Brukar ju grynet säga. Detta är en byggblogg men jag måste ändå lägga in en kommentar om min traumatiska upplevelse under gårdagen.... Jag kör i går vägen från backen och ned mot kronoparken intet ont vetande om vilken fruktansvärd upplevelse som skall drabba mig. Där i korsningen vid E12 och Ica Kvantum så möter jag i en lyckstolpe en "Skitlaget i norr" flagga i en lycktstolpe. Jag höll nästan på att köra av vägen... Har det inte gått för långt när denna otillbörliga tingest får hänga orört i en stad som Umeå. Kan inte någon hjälpa staden att avlägsna denna fruktansvärda skamfläck från dess högt uppsatta position. Om inte annat, kanske personalen på Ica Kvantum, för jag kan meddela att det inte blir några shoppingresor till den affären om jag måste möta denna obehagliga uppsyn varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar